با اطمینان خرید کنید

الگوی تعاملی تئوری رقابت و محتوای استراتژی بازرگانی

الگوی تعاملی تئوری رقابت و محتوای استراتژی بازرگانی

الگوی تعاملی تئوری رقابت و محتوای استراتژی بازرگانی

 

 

چرا در حوزه مدیریت استراتژیک، نظریه های متعدد پدیدار می شوند؟

رویکردهای مختلف در مدیریت استراتژیک:

رویکرد بازار محور
رویکرد منبع محور
رویکرد رابطه محور
و ....
نسبت این رویکرد با یکدیگر چیست؟
رویکرد متضاد
رویکرد مکمل
رویکرد تکاملی
و.....
 
  • آیا این دیدگاهها، اثرات متفاوتی برای مدیریت استراتژیک دارند؟
  • نظریه رقابت به عنوان منشا تحولات حوزه مدیریت استراتژیک
  • رقابت چیست؟
  • معرفی نظریه های گوناگون رقابت
  • نظریه رقابت از دیدگاه اقتصاد تکاملی
  • نظریه رقابت از دیدگاه اقتصاد اتریشی
  • نظریه رقابت از دیدگاه نظریه تقاضای ناهمگن
  • نظریه رقابت از دیدگاه سنت تاریخی
  • نظریه رقابت از دیدگاه اقتصاد سازمان صنعتی
  • نظریه رقابت از دیدگاه سنت منبع - محور
  • نظریه رقابت از دیدگاه سنت شایستگی-محور
  • نظریه رقابت از دیدگاه اقتصاد نهادگرا
  • نظریه رقابت از دیدگاه اقتصاد هزینه مبادله
  • نظریه رقابت از دیدگاه جامعه‌شناسی اقتصادی
  • نوع شناسی نظریه های رقابت
  • نظریه رقابت از دیدگاه جامعه‌شناسی اقتصادی
  • وابستگی نظریه های مدیریت استراتژیک به نظریه های رقابت
  • نظریه رقابت و مدیریت استراتژیک
  • تحلیل رویکرد منبع محوری
  • رویکرد
  •  آموزه های بحث برای مدیران راهبردی

پیش نمایش

 

 

برای دیدن پیش نمایش اسلاید ها بر روی لینک زیر کلیک کنید

 http://s8.picofile.com/file/8332518642/adasdxass.JPG

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 29
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش  ppt

مناسب برای ارایه کلاسی  در کنفرانس ها

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل می توانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

در هنگام خرید حتما ایمیل یا شماره تلفن خود را ثبت و نمایید در غیر این صورت کد رهگیری بانکی را حفظ نمایید امکان رهگیری فقط با موارد فوق امکان پذیر است

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,280 تومان
(شامل 12% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 6,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
competition---strategic-management-StrategyConfere_1952692_4631.zip992.3k