با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت هم افزایی در شرکت های هلدینگ

پاورپوینت هم افزایی در شرکت های هلدینگ

پاورپوینت بسیار کامل هم افزایی در شرکت های هلدینگ

مناسب برای ارایه در کنفرانس ها

 

 

 

 

مقدمه :

امروزه با توجه به رقابت روز افزون و تغییرات سریع محیط خارجی، نقش شرکت های هلدینگ (ستاد) در اثربخشی، هم افزایی و ارزش آفرینی شرکت های تابعه بیش از پیش نمایان شده است. هم افزایی (سینرژی) به این معنی است که مجموع عملکرد تک تک شرکت ها(یکپارچگی آن ها) بیش از جمع جبری آن ها باشد. در خصوص هلدینگ ها این عبارت به این مفهوم است که ستاد هلدینگ تلاش می کند در کل عملکردی بیش از مجموع عملکردها و فعالیت های هر کسب و کار یا شرکت های تابعه داشته باشد. بررسی تاریخی هلدینگ های ایجاد شده از دهه ی ۱۹۵۰ تا کنون نشان می دهد که توجه هلدینگ ها غالباً به استراتژی های ارزش آفرین معطوف بوده است. به گونه ای که هلدینگ های موفق از الگوی یکسان و مشتمل بر سه پارادایم ارزش آفرینی، ویژگی های سازمانی متمایز و تجارت کانونی برخوردار بوده و از راهکارهای ارزش آفرین مختلف چون نفوذ انفرادی، اتصالی، خدماتی و توسعه ای بهره برده اند. در این مقاله سعی می گردد مفاهیم هم افزایی و رویکردهای آن و همچنین راهکارهای افزایش ارزش آفرینی در سطح هلدینگ (ستاد) تبیین و تشریح گردد

امروزه تعداد هلدینگ ها به واسطه ی تاثیرات مهمی که بر اثربخشی شرکت های تابعه ی خود می گذارند، رو به افزایش است. اثر بخشی مذکور نیز خود تابع کیفیت تصمیمات در سطح هلدینگ است. به عبارت دیگر نحوه ی تاثیر گذاری بر کسب و کار، مهم تر از نوع کسب و کار است. لذا مفهوم «مزیت ستاد»، رهنمود قدرتمندی برای راهبرد هلدینگ محسوب می شود. مزیت ستاد یعنی آنکه ستاد بتواند اثربخشی شرکت یا شرکت های تابعه را به نحوی بهبود بخشد که آن ها نتوانند بطور مستقل به چنان عملکردی دست یابند. به عبارت دیگر هم افزایی کارا و رشدی باشد. یعنی: (C(Y1,Y2) <C(Y1)+C(Y2 یا هزینه ی کل دو بنگاه اقتصادی از مجموع هزینه ی آن ها به صورت مستقل، کمتر باشد و همچنین (R(X1, X2) > R(X1) +R(X2   و 0 < (R’(X1, X2 یعنی کل درآمد حاصل از اشتراک منابع دو ینگاه اقتصادی از مجموع تک تک آن ها بیشتر باشد. همچنین ستاد آن چنان ارزش آفرین باشد که هیچ ستاد دیگری قادر به آن نباشد. در این مقاله با توجه به آنچه گفته شد، سعی برآنست تا بستر تئوریک ایجاد هم افزایی کار ا و رشدی و همچنین ارزش آفرین، تبیین و روش های عملی کسب آن ها پیشنهاد گردد.

مفهوم هلدینگ و روش های سازماندهی

در زبان انگلیسی «هلدینگ» مترادف با Parent Company است و در زبان فارسی شاید بتوان آن را مترادف با «شرکت فراگیر» و یا «شرکت مادر» قرار داد. بطور کلی، شرکت های هلدینگ سهامدار عمده ی شرکت های تابعه ی خود هستند، بر آن ها مدیریت استراتژیک کرده و تمامی فعالیت های عملیاتی و ارتباطات محیطی را به شرکت های تابعه ی خود واگذار می کنند. مجموعه شرکت های تابعه ی یک هلدینگ یا یک شرکت سرمایه گذاری می تواند یک گروه را ایجاد کند، بطوری که فعالیت هر کدام کل گروه را تقویت کند. هر شرکت بخشی از منابع گروه را به کار گرفته و در مقابل با یکدیگر ارزش افزوده یا هم افزایی ایجاد می کنند.

 

 

مقدمه :

مفهوم هم افزایی

ضرورت وجود هم افزایی

شرایط و عوامل بروز هم افزایی

رویکردهای هم افزایی

هم افزایی برای شرکت های متنوع

اصول ارزش آفرین

جمع بندی و نتیجه گیری

 

منابع

 

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 18
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش  ppt

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,200 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
hamafzaii-_1918991_3466.zip312.8k





پاورپوینت بازرگاني بين الملل

پاورپوینت بازرگاني بين الملل   پاورپوینت بسیار کامل بازرگاني بين الملل ( رشته مديريت بازرگاني) نظريه ها وكاربردها         مقدمه   با توجه به پيشرفت فني و اقتصادي بويژه توسعه روزافزون ارتباطات همواره بر حجم مبادلات جهاني افزوده شده و تجارت بين المللي مدرنتر از گذشته ادامه يافت.   همراه با پيشرفت علم اقتصاد مباحث تجارت بين الملل نيز تكامل يافته و در متون دانشگاهي جايگاه مهمي يافته ا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,200 تومان 20% تخفیف

پاورپوینت استراتژی چیست ؟

پاورپوینت استراتژی چیست ؟ مدیریت استراتژیک پیشرفته فصل اول : استراتژی چیست ؟ مقدمه : همانطوریکه می دانیم درک از نحوۀ ساخته شدن یک استراتژی بسیار با اهمیت است. زیرا ارتباط محکمی بین انتخاب های استراتژیک شرکت و عملکرد بلند مدت آن وجود دارد. شرکتهای موفق دارای درک بهتری از نیازها و خواسته های مشتریان، قوت ها و ضعف های رقبای خود و این که چگونه می توانند برای همۀ ذینفعان خود ارزش افرینی کنند، هستند. تعریف مدیریت استرا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,200 تومان 20% تخفیف

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم   مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر (فصل اول و دوم) تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده   فعالیت های اقتصادی در اقتصاد جهانی اقتصاد جهانی طی دو دهه گذشته به کلی دگرگون شده است ابداع هواپیما ، ماشین های فاکس ، ارتباطات کامپیوتری و تلفن و پخش برنامه های تلویزیون از طریق ماهواره در سراسر جهان ، فاصله های جغرافیایی و فرهنگی را به نحو چشمگیری کاهش داده است این پیشرفت ما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell