با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت بازرگاني بين الملل

پاورپوینت بازرگاني بين الملل

 پاورپوینت بسیار کامل بازرگاني بين الملل

( رشته مديريت بازرگاني)
نظريه ها وكاربردها

 

 

 

 

مقدمه

 

با توجه به پيشرفت فني و اقتصادي بويژه توسعه روزافزون ارتباطات همواره بر حجم مبادلات جهاني افزوده شده و تجارت بين المللي مدرنتر از گذشته ادامه يافت.

 

همراه با پيشرفت علم اقتصاد مباحث تجارت بين الملل نيز تكامل يافته و در متون دانشگاهي جايگاه مهمي يافته است.

فصل اول

مقدمه

از ديدگاه طرفداران تجارت بين المللي گسترش مبادلات خارجي يك راهبرد توسعه اقتصادي محسوب مي شود كه در ادبيات بازرگاني بين المللي اين رويكرد را سياست برون گرا يا گسترش صادراتي ناميده اند.
نظريات تجارت بين المللي     ديدگاهها و نظريات
نظريه مركانتيليسم Mercantilism 

اين نظريه كه به نظريه مركانتي ليسم شهرت يافت ذخايرطلا و نقره را به عنوان پايه ثروت ملي و عاملي تعيين كننده در برقراري مبادلات خارجي كشورها مي دانست. تز اصلي اين نظريه اين بود كه هر كشوري بايد كوشش كند تا بيشتر صادر نمايد و كمتر وارد نمايد تا در نهايت به مازاد تراز بازرگاني دست يابد.

  نظريه برتري نسبي   

با اجراي چنين سياستي اين كشور هم از مبادلات خارجي منافعي كسب خواهد كرد.

اين ديدگاه كه با استدلال هاي اقتصادي قويتري همراه بود به نام تئوري برتري نسبي شهرت يافت كه مي توان آنرا شكل تكامل يافته نظريه آدام اسميت تلقي كرد.  

  

فهرست  

 

فصل اول : ديدگاها و نظريات بازرگاني بين الملل

 

فصل دوم : جنبه هاي سياسي و نقش دولتها در تجارت بين الملل

 

فصل سوم : پيدايش تشكل هاي اقتصادي در جهان

 

فصل چهارم : استراتژيهاي بازرگاني در عرصه جهاني

 

فصل پنجم : مديريت توليد و عمليات در قلمرو جهاني
فصل ششم : نظام پولي و مالي بين الملل
فصل هفتم : بازار ارز و عمليات ارزي
فصل هشتم : تراز پرداخت هاي خارجي
فصل نهم : ورود موسسات بازرگاني به بازارهاي جهاني
 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 248
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش  ppt

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,200 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bazrgani-beyonolmel-_1918979_4589.zip364.7k





پاورپوینت استراتژی چیست ؟

پاورپوینت استراتژی چیست ؟ مدیریت استراتژیک پیشرفته فصل اول : استراتژی چیست ؟ مقدمه : همانطوریکه می دانیم درک از نحوۀ ساخته شدن یک استراتژی بسیار با اهمیت است. زیرا ارتباط محکمی بین انتخاب های استراتژیک شرکت و عملکرد بلند مدت آن وجود دارد. شرکتهای موفق دارای درک بهتری از نیازها و خواسته های مشتریان، قوت ها و ضعف های رقبای خود و این که چگونه می توانند برای همۀ ذینفعان خود ارزش افرینی کنند، هستند. تعریف مدیریت استرا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,200 تومان 20% تخفیف

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم   مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر (فصل اول و دوم) تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده   فعالیت های اقتصادی در اقتصاد جهانی اقتصاد جهانی طی دو دهه گذشته به کلی دگرگون شده است ابداع هواپیما ، ماشین های فاکس ، ارتباطات کامپیوتری و تلفن و پخش برنامه های تلویزیون از طریق ماهواره در سراسر جهان ، فاصله های جغرافیایی و فرهنگی را به نحو چشمگیری کاهش داده است این پیشرفت ما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل چهارم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم     پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم   فصل چهارم   : انگیزش و ارزشها           انگیزش چیست ؟ انگیزش زمانی ایجاد میشود که یک نیاز ایجاد شود و مصرف کننده consumer  می خواهد آن را رفع نماید. فرآیند انگیزش : به فرایندهایی ااطلاق میشود که سبب میشود که افراد کارهایی را که انجام میدهند ، انجام دهند . انگیزش زما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell