با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت استراتژی چیست ؟

پاورپوینت استراتژی چیست ؟

مدیریت استراتژیک پیشرفته

فصل اول : استراتژی چیست ؟

مقدمه : همانطوریکه می دانیم درک از نحوۀ ساخته شدن یک استراتژی بسیار با اهمیت است. زیرا ارتباط محکمی بین انتخاب های استراتژیک شرکت و عملکرد بلند مدت آن وجود دارد. شرکتهای موفق دارای درک بهتری از نیازها و خواسته های مشتریان، قوت ها و ضعف های رقبای خود و این که چگونه می توانند برای همۀ ذینفعان خود ارزش افرینی کنند، هستند.

تعریف مدیریت استراتژیک:هنروعلم تدوین،اجراوارزیابی وکنترل  تصمیمات وظیفه ای چندگانه که سازمان را قادرمی سازد به هدف های بلندمدت خود دست یابد.(مدیریت استراتزیک،فردآردیوید،مترجم:دکترعلی پارسائیان ودکترسید محمداعرابی)

مراحل مدیریت استراتژیک:1-تدوین استراتژی 2- اجرا استراتژی 3-ارزیابی استراتژی ها

استراتژی های موفق     بازتابی از هدف استراتژیک شرکت و درک عمیق شرکت از دارایی ها و شایستگی محوری شرکت می باشد ولی استراتژی های عمومی به ندرت می توانند یک شرکت را به سوی جایگاه رهبری سوق بدهند.

 

نکته : استراتژیک با : رسالت ـ چشم اندازـ اهداف ـ اولویت ها و برنامه ها متفاوت است.

 

استراتژی : نتیجه تصمیماتی است که مدیران دربارۀ این که چه چیزی ارائه دهند  ، کجا بازی کنند، چطور برنده شوند و  به منظور حداکثر سازی ارزش بلند مدت، اتخاذ می کنند.

 

استراتژی یعنی:راه رسیدن به هدف

 

üاینکه چه چیزی ارائه دهند : اشاره به پیشنهاد ارزشی شرکت دارد ( هسته اصلی مدل کسب و کار شرکت) وهمچنین  شامل : محصولات و خدمات شرکت  و نحوه تمایز شرکت از رقبایش می باشد.

 

نتیجه :

 

 پیشنهاد ارزشی : شامل مزایای ملموس و غیر ملموس یک شرکت است ، که یک شرکت برای مشتریان خود و دیگر ذینفعانش فراهم می کند.

اینکه در کجا بازی کنند: اشاره به بازهای هدف بر حسب مشتریان و نیازهای آن ها دارد

 

 عناوین:

فصل اول : استراتژی چیست ؟

سبک سازمانی و سبک مدیریتی:

تدوین استراتژی : مفاهیم و ابعاد

شکل های مختلف مدل های کسب و کار :

استراتژی و تاکتیک :

استراتژی مناسب چشم اندازی بلند مدت و موازنه نیروها را به همراه دارد

ارزش در طول زمان فرسوده می شود

استراتژی درباره خلق گزینه ها است

استراتژی: چشم انداز اکوسیستمی

استراتژی به عنوان هم راستایی

آیا همیشه استراتژی برنامه ریزی شده است؟

چشم انداز و رسالت

فرآیند تدوین استراتژی گام ها

استراتژی و برنامه ریزی

مراحل چرخه ایجاد یک سیستم برنامه ریزی رسمی استراتژیک :

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 27
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,200 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
strategi-_1918862_8001.zip1.4 MB





پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم   مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر (فصل اول و دوم) تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده   فعالیت های اقتصادی در اقتصاد جهانی اقتصاد جهانی طی دو دهه گذشته به کلی دگرگون شده است ابداع هواپیما ، ماشین های فاکس ، ارتباطات کامپیوتری و تلفن و پخش برنامه های تلویزیون از طریق ماهواره در سراسر جهان ، فاصله های جغرافیایی و فرهنگی را به نحو چشمگیری کاهش داده است این پیشرفت ما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل چهارم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم     پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم   فصل چهارم   : انگیزش و ارزشها           انگیزش چیست ؟ انگیزش زمانی ایجاد میشود که یک نیاز ایجاد شود و مصرف کننده consumer  می خواهد آن را رفع نماید. فرآیند انگیزش : به فرایندهایی ااطلاق میشود که سبب میشود که افراد کارهایی را که انجام میدهند ، انجام دهند . انگیزش زما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل سوم پاورپو ینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم یادگیری و حافظ اهداف فصل سوم   آشنايي با مفهوم يادگيري، نظريه‌هاي يادگيري و کاربرد هر يک از آنها در بازاريابي؛ شريح و درک فرايندهاي کدگذاري، ذخيره‌سازي و بازيابي اطلاعات در حافظه؛ درک نقش بازيابي اطلاعات در تصميم‌گيري خريد؛ توانايي استفاده از خاطرات گذشتة مصرف‌کنندگان در بازاريابي و تبليغات؛ آشنايي با روش ارزيابي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell