با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصل اول و دوم

 

مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر

(فصل اول و دوم)

تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

 

فعالیت های اقتصادی در اقتصاد جهانی

اقتصاد جهانی طی دو دهه گذشته به کلی دگرگون شده است ابداع هواپیما ، ماشین های فاکس ، ارتباطات کامپیوتری و تلفن و پخش برنامه های تلویزیون از طریق ماهواره در سراسر جهان ، فاصله های جغرافیایی و فرهنگی را به نحو چشمگیری کاهش داده است این پیشرفت ما باعث شد .شرکتها نیز بطور قابل ملاحظه ای ، بازارها و منابع تامین اقلام مورد نیاز خود را تنوع بخشند.

 در گذشته یک شرکت آمریکایی مثل کرایسلر ، برای تولید اتومبیل های خود عمدتا از قطعات تولید شده درایالات متحده استفاده می کرد و برای فروش اتومبیل های تولیدی خود نیز اساساً به بازار ایالات متحده آمریکا امید داشت .اما امروز وضع اندکی تغییر کرده است شرکت کراسیلر   هم اکنون برای تولید اتومبیل ، قطعات مورد نیاز خود را از منابعی در ژاپن یا کره و آلمان و دهها فروشنده دیگر در سایر کشورها تامین می کند و اتومبیل های تولیدی خود را نیز در سراسر جهان به فروش می رسانند.

 

بازاریابی چیست؟

یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروهها نیاز ها و خواسته های خود را از طریق تولید ، عرضه و مبادله کالا های مفید و با ارزش با دیگران تامین می کنند.

 NEED  نیاز :

یک حس تامین نشده است که اغلب در همه انسانها وجود دارد و درجات آن متفاوت است .

Want خواسته :

 میل و علاقه به اقلام خاصی که بر طرف کننده نیاز است.

خواسته بسیار زیاد است. خواسته های بشر توسط نیروی اجتماعی و نهادهای فرهنگی در حال تغییرو تحول است.

اگر نیاز درراستای تامین هدف خاصی قرار گیرد تبدیل به خواسته می شود و با توجه به اینکه انسانها هدفهای متفاوتی دارند .پس تنوع خواسته بسیار زیاد خواهد بود

Demand  تقاضا :

همان خواستار شدن بعضی از محصولات خاص است که با نوعی توانایی و تماس برای خرید همراه شده باشد.

وقتی که بخواهیم ببینیم این خواسته چه زمانی تبدیل به تقاضا می شود باید بگویم زمانی که توام با قدرت خرید باشد.

یک تعریف جامع برای بازاریابی :

بازایابی عبارتست از  فرآیند بررسی نیازهای فرد / جامعه  - تشخیص و تثبیت نیازهای واقعی با بکارگیری عناصر مدیریت (برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت و کنترل) و با یاری جستن از عناصر اصلی بازاریابی (شامل : محصول ، قیمت ، مکان و ترویج) برای تولید و حرفه محصول ارزشمند به نحوی که آن محصول (کالا/خدمت)ارزش مورد انتظار مشتری (رضایتمندی ) و بنگاه اقتصادی (سودآوری)و جامعه(رفاه و توسعه ی پایدار)را در چارچوب ارزشهای اعتقادی آن جامعه تامین نماید.

 

 

عناوین:

  • فعالیت های اقتصادی در اقتصاد جهانی
  • بازاریابی چیست؟
  • مبادله و معاملات :
  • بازاریابی رابطه :
  • مدیریت بازاریابی
  • حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریابی

 

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 26
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,800 تومان
(شامل 30% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
fasle-1-va-2-modiryat-bazrgani-_1918860_2222.zip796.7k





پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل چهارم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم     پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم   فصل چهارم   : انگیزش و ارزشها           انگیزش چیست ؟ انگیزش زمانی ایجاد میشود که یک نیاز ایجاد شود و مصرف کننده consumer  می خواهد آن را رفع نماید. فرآیند انگیزش : به فرایندهایی ااطلاق میشود که سبب میشود که افراد کارهایی را که انجام میدهند ، انجام دهند . انگیزش زما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل سوم پاورپو ینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم یادگیری و حافظ اهداف فصل سوم   آشنايي با مفهوم يادگيري، نظريه‌هاي يادگيري و کاربرد هر يک از آنها در بازاريابي؛ شريح و درک فرايندهاي کدگذاري، ذخيره‌سازي و بازيابي اطلاعات در حافظه؛ درک نقش بازيابي اطلاعات در تصميم‌گيري خريد؛ توانايي استفاده از خاطرات گذشتة مصرف‌کنندگان در بازاريابي و تبليغات؛ آشنايي با روش ارزيابي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو

پاورپوینت  رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو       کتاب رفتار مصرف کننده اثر مايکل آر. سولومو فصل اول قلمرو مصرف کنندگان فصل دوم  ادراک     اهداف فصل مقدمه رفتار مصرف کنندگان يک فرايند است مصرف کنندگان از محصولات استفاده ميکنند تا بتوانند هويت خود را در موقعيت هاي مختلف تعريف کنند بازاريابان بايد خواسته ها و نيازهاي دسته هاي مختلف مصرف کنندگان را بشناسند وب , رفتار مصرف کنندگان را تغيير ميدهد ر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell