با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل چهارم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم

 

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم  

فصل چهارم   : انگیزش و ارزشها

 

 

 

 

 

انگیزش چیست ؟
انگیزش زمانی ایجاد میشود که یک نیاز ایجاد شود و مصرف کننده consumer  می خواهد آن را رفع نماید.

فرآیند انگیزش :

به فرایندهایی ااطلاق میشود که سبب میشود که افراد کارهایی را که انجام میدهند ، انجام دهند .

انگیزش زمانی روی میدهد که یک نیاز ایجاد میشود که مصرف کننده میخواهد آنرا برآورده سازد . این نیاز یک حالت تنش ایجاد میکند که مصرف کننده مجبور میشود آنرا کاهش یا بر طرف سازد.

این نیاز ممکن است :

1- نفع گرایانه (utilitarian) : یعنی تمایل به کسب یک سود عملی یا کارکردی مثل زمانی که فرد به دلیل تغذیه ای به خوردن سبزیجات روی می آورد.

2- لذت گرایانه (Hedonic) : یعنی یک نیاز تجربه ای شامل تخیلات و یا پاسخ های عاطفی مانند فکر کردن به خوردن یک غذای لذیذ

حالت نهایی مطلوب ، هدف مصرف کننده است . بازاریابان میکوشند محصولات و خدماتی ایجاد نمایند که فواید مورد نظر مصرف کننده را مهیا سازد و به مصرف کننده این امکان را بدهد که این تنش را کاهش دهد.

درک انگیزش:

به این مفهوم که چرا مصرف کنندگان کارهایی را که انجام میدهند را انجام میدهند.
صرف نظر از نیاز نفع گرایانه یا لذت گرایانه میزان تنش ایجاد شده تعیین کننده فوریتی است که مصرف کننده برای برطرف کردن آن احساس میکند (به این میزان برانگیختگی
کشاننده سائق میگوییم).

عوامل موثر در تآمین نیازها :
ما یک نیاز اساسی را از طریق مختلفی میتوانیم تآمین کنیم.این مسیر به تجربیات خاص و نیز ارزشهای فرهنگی فرد بستگی دارد.
1- عوامل فردی شامل تجربیات
2-عوامل فرهنگی شامل ارزشهای فرهنگی
این عوامل در ترکیب با هم ایجاد یک خواسته میکنند که تظاهری از یک نیاز است.


قدرت انگیزش :
میزان آمادگی فرد برای اینکه انرژی خود را صرف هدف خاصی کند .
نیازهای زیست شناختی در مقابل نیازهای یاد گرفته شده :
کارهای اولیه در زمینه انگیزش ، رفتارها را به غریزه ارتباط میدهد ؛ یعنی الگوهای ذاتی رفتار که در یک گونه مشترک هستند.

 

 

عناوین:

  • انگیزش چیست ؟
  • فرآیند انگیزش :
  • درک انگیزش:
    عوامل موثر در تآمین نیازها :
  • قدرت انگیزش
  • نظریه ی کشاننده (سائق):
  • نظریه ی انتظار :
  • انواع نیازها:
  • تعارضهای انگیزشی:
  • نیازهای خاص و رفتار خرید
  • درگیر شدن ذهنی مصرف کننده:
  • محصولات فرقه ای
  • درگیری(مشغولیت ذهنی با) پیام_پاسخ
  • ارزش ها چیستند؟ Values
  • ارزشهاي محوري (اصلی) Core Values
  • چگونگی ارتباط ارزش ها با رفتار مصرف کننده
    ارزش هاي مختص مصرف:
  • مادي گرائی چیست؟ و چه ارتباطی با بازاریابی دارد؟

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 17
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,800 تومان
(شامل 30% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
fasle-4-raftare-masraf-konande-_1918844_6689.zip4.6 MB





پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل سوم پاورپو ینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم یادگیری و حافظ اهداف فصل سوم   آشنايي با مفهوم يادگيري، نظريه‌هاي يادگيري و کاربرد هر يک از آنها در بازاريابي؛ شريح و درک فرايندهاي کدگذاري، ذخيره‌سازي و بازيابي اطلاعات در حافظه؛ درک نقش بازيابي اطلاعات در تصميم‌گيري خريد؛ توانايي استفاده از خاطرات گذشتة مصرف‌کنندگان در بازاريابي و تبليغات؛ آشنايي با روش ارزيابي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو

پاورپوینت  رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو       کتاب رفتار مصرف کننده اثر مايکل آر. سولومو فصل اول قلمرو مصرف کنندگان فصل دوم  ادراک     اهداف فصل مقدمه رفتار مصرف کنندگان يک فرايند است مصرف کنندگان از محصولات استفاده ميکنند تا بتوانند هويت خود را در موقعيت هاي مختلف تعريف کنند بازاريابان بايد خواسته ها و نيازهاي دسته هاي مختلف مصرف کنندگان را بشناسند وب , رفتار مصرف کنندگان را تغيير ميدهد ر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی

پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی   پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی   نام درس:بازاریابی ومدیریت بازار           روند عبارت است از مسیر یا توالی وقایعی که دارای تحرک و دوام باشد.» مثلا افزایش مشارکت زنان در نیروی کار، یک روند است که این پیامدها را به دنبال داشته است: رشد سریع حرف مهدکودک داری؛ افزایش مصرف غذاهایی که توسط مایکروویو آماده می شود؛ تولید پوشاک اداره پسند مخصوص خانم ها و سایر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,200 تومان 20% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell