با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل سوم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو

فصل سوم
یادگیری و حافظ

اهداف فصل سوم

 
آشنايي با مفهوم يادگيري، نظريه‌هاي يادگيري و کاربرد هر يک از آنها در بازاريابي؛ شريح و درک فرايندهاي کدگذاري، ذخيره‌سازي و بازيابي اطلاعات در حافظه؛ درک نقش بازيابي اطلاعات در تصميم‌گيري خريد؛ توانايي استفاده از خاطرات گذشتة مصرف‌کنندگان در بازاريابي و تبليغات؛ آشنايي با روش ارزيابي حافظه در تبليغات
 
مقدمه
 
بسیاری از بازاریابان به این مطلب توجه دارند که ارتباطات طولانی یاد گرفته شده بین محصولات و خاطرها یک روش قوی برای ایجاد وفاداری به نام تجاری هستند برخی از شرکت ها شخصیت های تجاری قدیمی خود را از بازنشستگی خارج کردند مانند بچه های سوپ کمبل.
 
 در این فصل برسی میکنیم که تداعیهای یاد گرفته شده در میان احساسات رویداد ها و محصولات و خاطراتی که ایجاد میکنند . جنبه مهمی از رفتار مصرف کننده است.
 
 
یادگیري
 
یادگیري یک تغییر نسبتاً دائمی در رفتار است که بر اثر تجربه ایجاد می شود.
ما حتی زمانی که تلاش نمی کنیم نیز یاد میگیریم
به دریافت اتفاقی و غیر عمدی دانش  یادگیری اتفاقی میگوییم
 
نظريه‌هاي يادگيري
رفتاري
شناختي
مشاهده‌اي
 
نظریه هاي یادگیری رفتاری
 یادگیري در نتیجه پاسخ به رویدادهاي خارجی بروز می کند.
شرطي‌سازي کلاسيک
شرطي‌سازي عاملي يا ابزاري
 
شرطی سازي کلاسیک

 زمانی بروز میکند که محرکی که پاسخ ایجاد می کند با محرکی که در ابتدا  (محرك خنثی) ایجاد پاسخ نمی کند همراه شود. در طول زمان محرك دوم هم به علت تداعی با محرك اول ایجاد پاسخ مشابه می کند.

 عناوین:

  • مقدمه
    یادگیري
  • شرطی سازي کلاسیک
  • افتراق محرك و تعمیم محرك
  • کاربرد اصول کلاسیک شرطی سازی در بازاریابی
  • کاربردهاي تکرار در بازاریابی
  • کاربردهاي تداعی هاي شرطی شده ي محصولات در بازاریابی
  • کاربرد تعمیم محرك در بازاریابی
  • راهبردهاي بازاریابان مبتنی بر تعمیم محرك
  • شرطی سازي وسیله اي )ابزاري(
  • مؤثرترین روش تقویت مصرف کنندگان
  • يادگيري شناختي
  • یادگیري مشاهده اي
  • کاربرد يادگيري مشاهده‌اي
  • حافظه
  • فعال سازي گسترش
  • سطوح دانش
  • بازیابی اطلاعات براي تصمیمات خرید
  • چه چیزي موجب فراموشی ما می شود؟
  • محصولات به‌عنوان نشانگر حافظه
  •  قدرت بازاریابی حسرت گذشته
  • ارزيابي حافظه براي تبليغات
  • مشکلات مرتبط با ارزيابي حافظه

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 33
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,800 تومان
(شامل 30% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
fasle-3-raftare-masrafkonande-_1918834_6349.zip546.8k





پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو

پاورپوینت  رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو       کتاب رفتار مصرف کننده اثر مايکل آر. سولومو فصل اول قلمرو مصرف کنندگان فصل دوم  ادراک     اهداف فصل مقدمه رفتار مصرف کنندگان يک فرايند است مصرف کنندگان از محصولات استفاده ميکنند تا بتوانند هويت خود را در موقعيت هاي مختلف تعريف کنند بازاريابان بايد خواسته ها و نيازهاي دسته هاي مختلف مصرف کنندگان را بشناسند وب , رفتار مصرف کنندگان را تغيير ميدهد ر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell