با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو

پاورپوینت  رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو

 

 

 

کتاب رفتار مصرف کننده اثر مايکل آر. سولومو

فصل اول قلمرو مصرف کنندگان

فصل دوم  ادراک

 

 

اهداف فصل

مقدمه

رفتار مصرف کنندگان يک فرايند است
مصرف کنندگان از محصولات استفاده ميکنند تا بتوانند هويت خود را در موقعيت هاي مختلف تعريف کنند
بازاريابان بايد خواسته ها و نيازهاي دسته هاي مختلف مصرف کنندگان را بشناسند
وب ,رفتار مصرف کنندگان را تغيير ميدهد
رفتار مصرف کنندگان با مسائل ديگر در زندگي ما ارتباط دارد
فعاليت هاي مصرف کنندگان ممکن است براي افراد و جامعه زيانبار باشد
انواع مختلفي از متخصصان, رفتار مصرف کنندگان را بررسي ميکنند
 
 
رفتار مصرف كننده
مطالعه فرايندهاي مربوط به انتخاب ,خريد,استفاده ويا دور ريختن محصولات, خدمات, افكار و يا تجارب از سوي افراد براي برطرف کردن نيازها و اميال است.
 
 
مصرف كنندگان بازيگران صحنه بازار هستند

  نظریه نقش :

يك مصرف كننده ممكن است يك مصول را بخرد, استفاده كند و كنار بگذارد ولي افراد مختلف ممكن است اين كاركردها را به روشهاي متفاوتي انجام دهند.همچنين ميتوانيم مصرف كنندگان را به عنوان بازيگراني در نظر بگيريم كه به محصولات متفاوتي احتياج دارند تا به آنها براي ايفاي نقش هاي مختلف كمك كنند

فرايند رفتار مصرف كننده

¨امروزه بيشتر بازاريابان متوجه اين مطلب شده اند كه رفتار مصرف كننده فقط آن چيزي نيست كه در زمان پرداخت پول از سوي خريدار و دريافت كالا يا خدمات در عوض آن اتفاق مي افتد بلكه در حقيقت يك فرايند مداوم است
 
عناوین
رفتار مصرف كننده
مصرف كنندگان بازيگران صحنه بازار هستند
فرايند رفتار مصرف كننده
مراحل فرايند مصرف(ديدگاه مصرف كننده)
مراحل فرايند مصرف(ديدگاه بازاريابان)
دليل شناسايي رفتار مصرف كننده
تقسيم بندي مصرف كنندگان
تقسيم بندي مصرف كنندگان از نظر جمعيت شناختي
تاثير بازاريابي بر مصرف كنندگان
انواع روابط فرد با يك محصول
فرهنگ مصرف كننده جهاني
مصرف مجازي و قدرت توده ها
اخلاق بازاريابي و سياست عمومي
چند پرسش
سياست عمومي و مصرف گرايي
جنبه هاي پنهان رفتار مصرف كننده
فعاليت هاي غير قانوني
انواع مختلفي از متخصصان رفتار مصرف کننده را مطالعه ميکنند
دو ديدگاه براي درك رفتار مصرف كننده
ادراک
بازاریابی حسی
مرحله اول فرآیند ادراک
تماس ( مواجهه ) :
ادراک نامحسوس( زیر آستانه)
عوامل فردی انتخاب
عوامل مربوط به محرک در انتخاب
مرحله سوم فرآیند ادراک
یک بازاریاب چگونه تعیین می کند که یک محصول در ذهن مصرف کنندگان چه موقعیتی دارد ؟
 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 36
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,800 تومان
(شامل 30% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
fasle-1-va-2--raftare-masraf-konandee-_1918817_7850.zip638.3k





پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل چهارم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم     پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل چهارم   فصل چهارم   : انگیزش و ارزشها           انگیزش چیست ؟ انگیزش زمانی ایجاد میشود که یک نیاز ایجاد شود و مصرف کننده consumer  می خواهد آن را رفع نماید. فرآیند انگیزش : به فرایندهایی ااطلاق میشود که سبب میشود که افراد کارهایی را که انجام میدهند ، انجام دهند . انگیزش زما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو  فصل سوم پاورپو ینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو فصل سوم یادگیری و حافظ اهداف فصل سوم   آشنايي با مفهوم يادگيري، نظريه‌هاي يادگيري و کاربرد هر يک از آنها در بازاريابي؛ شريح و درک فرايندهاي کدگذاري، ذخيره‌سازي و بازيابي اطلاعات در حافظه؛ درک نقش بازيابي اطلاعات در تصميم‌گيري خريد؛ توانايي استفاده از خاطرات گذشتة مصرف‌کنندگان در بازاريابي و تبليغات؛ آشنايي با روش ارزيابي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

پاورپوینت رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو

پاورپوینت  رفتار مصرف کننده مايکل آر. سولومو       کتاب رفتار مصرف کننده اثر مايکل آر. سولومو فصل اول قلمرو مصرف کنندگان فصل دوم  ادراک     اهداف فصل مقدمه رفتار مصرف کنندگان يک فرايند است مصرف کنندگان از محصولات استفاده ميکنند تا بتوانند هويت خود را در موقعيت هاي مختلف تعريف کنند بازاريابان بايد خواسته ها و نيازهاي دسته هاي مختلف مصرف کنندگان را بشناسند وب , رفتار مصرف کنندگان را تغيير ميدهد ر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,800 تومان 30% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell