با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت برنامه ريزي به منظور توسعه شايستگيهاي مديريت منابع

پاورپوینت برنامه ريزي به منظور توسعه شايستگيهاي مديريت منابع

برنامه ريزي به منظور توسعه شايستگيهاي مديريت منابع انساني در كشور

Planning for developing HR Managements competencies

 

 

 

1-مديريت منابع انساني

تعريف

مديريت منابع انساني عمدتاً بر طراحي، تدوين و اجراي سياست‌ها و رويه‌هاي مؤثر بر كاركنان در همه سطوح تمركز دارد.

از جمله اين سياستها و روش‌ها مي‌توان به برنامه‌ريزي، جذب و استخدام، آموزش وتوانمندسازی ، نگهداشت باجبران خدمت و مزاياو بهبودروابط كاری، توسعه با مديريت عملكردو ارتقای شغلی و جانشين پروری اشاره كرد
(مك لين، 2001)

مدیریت منابع انسانی عبارتست از رویکردی استراتژیک گونه جهت جذب، توسعه، مدیریت، ایجاد انگیزش و دست‌یابی به تعهد منابع کلیدی سازمان؛ یعنی افرادی که در آن یا برای آن کار می‌کنند.
كاركردهاي مديريت منابع انساني

فرایند عملیات و اقدامات در سیستم مدیریت منابع انسانی، در چهار زیر مجموعه به این گونه تقسیم

بندی می شود:

1- نظام برنامه ريزي، جذب، تأمین و تعدیل منابع انسانی

2- نظام پرورش و آموزش و یا به تعبیر کلی بهسازی منابع انسانی

3- نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی

4- نظام بکارگیری و استفاده موثر از منابع انسانی

 

  •  تعريف
  • كاركردهاي مديريت منابع انساني
  • وظايف مديریت منابع انساني
  • مشاغل مرتبط
  • 2-نقشهاي سنتي و جديد مدیران و سرپرستان منابع انساني
  • نقشهاي سنتي مديریت منابع انساني
  •  مدلهاي تغيير نقش مديران و سرپرستان منابع انساني
  • نقشهاي جديد (جمع بندي)
  • تغيير نقش در حوزه مديریت منابع انساني
  • 3-شايستگيهاي مورد نياز براي كمك به ايفاي نقشهاي جديد
  • تعريف شايستگي
  • شايستگي هاي سنتي مديریت منابع انساني 
    (بر اساس مدل
    O*NET)
  • شايستگي هاي جديد مديریت منابع انساني
    (بر اساس مدل الريچ)
  •  نقش  بازیگران در توسعه شايستگيها با رویکرد جدید

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 29
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
barnamerizi-tosee-shayestegiha-_1831819_3380.zip587.5k





پاورپوینت بررسی مدیریت استعداد در بخش نیمه خصوصی وابسته به حج و زیارت

پاورپوینت بررسی مدیریت استعداد در بخش نیمه خصوصی وابسته به حج و زیارت بررسی مدیریت استعداد در بخش نیمه خصوصی وابسته به سازمان حج و زیارت ( مطالعه موردی  شرکت شمسا واحد عتبات عالیات)   مقدمه با رشد فزاینده رقابت جهانی سازمان‏ها به نقش ارزشمند افراد در سازمان پی برده و سعی در به‌کارگیری افراد مستعد و شایسته دارند. اما تحقیقات نشان می‏دهد سازمان‏ها در حفظ و نگهداری این سرمایه‏های ارزشمند با مشکل مواجه شده‏اند در نتیجه محققان بر آن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت جانشین پروری

پاورپوینت جانشین پروری تعریف کلی جانشین پروری برنامه ریزی جانشین پروری در ابتدایی ترین تعریف خود بشکل ساده تعریف ( راهبران آینده )تعریف میشود. بمنظور اطمینان از تداوم رهبری در منصب های کلیدی ، حفظ و توسعه سرمایه معنوی ،و سرمایه دانش برای آینده و تشویق افراد به توسعه Hellton & Jackson, 2007   فرایندهایی است که طی آنها استعدادهای انسانی سازمان برای تصدی مشاغل و مناصب کلیدی آن در آینده شناس ایی شده و از ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل   مدیریت منابع انسانی پیشرفته  پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل   تعریف شغل : در هر سازمان، فعاليت هايى وجود دارد كه بايستى براى سهولت پيشبرد آنها به اداره ها و واحدها و پست ها و وظايف كوچك تقسيم شود تا فعاليت ها با كارآيى بيشترى انجام گردد و امر كنترل به راحتى صورت گيرد. كوچك ترين واحد كار كه وظايف مشابه در آن جمع مى شود شغل ناميده مى شود. در واقع شغل عبارت است از گروهى وظايف كه از ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت توانمند سازی کارکنان

پاورپوینت توانمند سازی کارکنان — توانمندسازي كاركنان                       — چكيده   امروزه توانمند سازي به عنوان يكي از ابزارهاي سودمند ارتقاء كيفي كاركنان وافزايش اثربخشي سازماني تعلق می گیرد به منظوركسب موفقيت درمحيط در حال تغييركسب وكارامروزي، سازمانها به دانش،نظرات،انرژي وخلاقيت كليه كاركنان، اعم ازكاركنان خط مقدم تا مديران سطح بالا،نيازمندند . توانمند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell