با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل

  مدیریت منابع انسانی پیشرفته

 پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل

 

تعریف شغل :
در هر سازمان، فعاليت هايى وجود دارد كه بايستى براى سهولت پيشبرد آنها به اداره ها و واحدها و پست ها و وظايف كوچك تقسيم شود تا فعاليت ها با كارآيى بيشترى انجام گردد و امر كنترل به راحتى صورت گيرد. كوچك ترين واحد كار كه وظايف مشابه در آن جمع مى شود شغل ناميده مى شود. در واقع شغل عبارت است از گروهى وظايف كه از نظر نوع و سطح پيچيدگى با هم مشابه اند.

مشخصات شغل:                                                                                                                          

   در شرح مشخصات شغل ویژگیها، مهارتها، شرایط احراز وسایر عوامل مربوط به اجرای شغل درج می گردد.
1- حداقل مدرک تحصیلی(دوره های آموزشی وتخصصی)
2- حداقل تجربه در شغل قبلی
3- اطلاعات خاص درباره مواد،روش،وسایل،محصول ونظائرآن
4-شرایط روانی وخصوصیات دیگراز حیث هوش،قدرت ابتکار سرعت انتقال وغیره.
5- خصوصیات وصفات شخصی لازم از حیث خلق وخوی، ظرفیت همکاری،اجتماعی بودن ونظائر آن.
6- شرایط فیزیکی ازقبیل نیروی جسمانی،قد،وزن،فرزی، جستی وچالاکی وغیره
7- ظرفیت قبول مسئولیت
8- مهارت در کارهای یدی
9- شرایط لازم برای کاردراوضاع واحوال مساعد
10- شرایط لازم برای کاردرمحیطی که احتمال وقوع حوادث وخطراتی می رود.

عناوین :

تعریف شغل

مشخصات شغل:

تدوین شرح شغل :

طبقه بندی مشاغل:

مراحل طبقه بندی مشاغل

اهداف و مقاصد طبقه بندی مشاغل

تعاریف تجزیه و تحلیل شغل:

کاربرد های تجزیه تحلیل شغل:

فواید تجزیه وتحلیل شغل:

زمان اجرای تجزیه وتحلیل شغل:

روش های جمع اوری اطلاعات در تجزیه و تحلیل شغل:

مراحل تجزیه و تحلیل شغل :

روش هاى تجزيه و تحليل شغل:

مصاحبه :

پرسش نامه :

پرسشنامه تجزیه وتحلیل شغل :

مشاهده:

روش ثبت عملكرد روزانه شاغل :

نشست متخصصان:

عواملی که باید درتجزیه وتحلیل شغل مورد مطالعه وبررسی قرارگیرند

اثر بخشی تجزیه و تحلیل شغل :
اثار تجزیه و تحلیل شغل:

مشکلات تجزیه و تحلیل شغل

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید :26
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tajzye-tahlil-shoghl-_1831769_1330.zip893.6k





پاورپوینت توانمند سازی کارکنان

پاورپوینت توانمند سازی کارکنان — توانمندسازي كاركنان                       — چكيده   امروزه توانمند سازي به عنوان يكي از ابزارهاي سودمند ارتقاء كيفي كاركنان وافزايش اثربخشي سازماني تعلق می گیرد به منظوركسب موفقيت درمحيط در حال تغييركسب وكارامروزي، سازمانها به دانش،نظرات،انرژي وخلاقيت كليه كاركنان، اعم ازكاركنان خط مقدم تا مديران سطح بالا،نيازمندند . توانمند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت مدیریت عملکرد

پاورپوینت مدیریت عملکرد پاورپوینت مدیریت عملکردپیش گیری مقدم بر درمان     تعریفی از ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد عبارت است از سنجش رسمی عملکرد افراد در سازمان و  درجه بندی آنها بر مبنای عملکردشان، که این اقدام معمولاً سالیانه انجام می گیرد و ارزیابی کنند مدیر یا فرمانده مستقیم ارزیابی شونده است.       روش های متداول ارزیابی عملکرد  بخشي از انتقادات وارد بر ارزيابي عملكرد م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت مشارکت کارکنان

پاورپوینت مشارکت کارکنان   تعریف مدیریت : مديريت عبارت است از هماهنگ كردن منابع انساني و مادي براي نيل به اهداف   مدیریت مشارکتی: مشاركت را مي توان فرايند درگيري كاركنان در تصميم هاي استراتژيك، تاكتيكي سازمان به حساب آورد كه به صورت رسمي، غير رسمي در فرم مستقيم، غير مستقيم و با درجه، سطح و حدود مشخصي اتفاق مي افتد. مديريت مشاركتي به مفهوم چيست؟ مديريت مشاركتي مهم‌ترين روش رهبري و مديريت سازماني است كه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell