با اطمینان خرید کنید

پاورپوینت مشارکت کارکنان

پاورپوینت مشارکت کارکنان

  تعریف مدیریت :

مديريت عبارت است از هماهنگ كردن منابع انساني و مادي براي نيل به اهداف

 

مدیریت مشارکتی:

مشاركت را مي توان فرايند درگيري كاركنان در تصميم هاي استراتژيك، تاكتيكي سازمان به حساب آورد كه به صورت رسمي، غير رسمي در فرم مستقيم، غير مستقيم و با درجه، سطح و حدود مشخصي اتفاق مي افتد.

مديريت مشاركتي به مفهوم چيست؟

مديريت مشاركتي مهم‌ترين روش رهبري و مديريت سازماني است كه مي‌تواند موجبات افزايش اثربخشي سازماني و تصميم‌گيري بهينه در سازمان را فراهم نمايد.

 

مديريت مشاركتي نوعي سبك رهبري است كه معتقد است از طريق توانمند سازي كاركنان مي‌توان موجبات بهبود عملكرد كاريشان را فراهم نمود.

 

مديريت مشاركتي همانا تغيير تفكر من به تفكر ما و ترويج تصميم‌گيري گروهي در سازمان است.
 
 
 

 تعریف مدیریت :

مديريت مشاركتي به مفهوم چيست؟

هدف مديريت مشاركتي

اهداف مديريت مشارکتي

مديريت مشاركتي كليد طلائي مديريت عصر نوين

بهبود عملكرد مديريت مشاركتي با توجه به چرخه ذيل قابل مشاهده است:

ويژگي هاي مديريت مشارکتي

مزاياي مديريت مشارکتي

ويژگيهاي اصلي مفهوم سازي نظام مديريت مشاركتي

موانع اجرای نظام مشارکتي

لزوم آموزش و بستر سازي

منافع مشاركت كاركنان در تفكر و انديشه سازماني

نظام پيشنهاد ها

 صرفه‌جوئي در شركت توليدات داروئي «سيرل»

نتيجه :

منابع

 

 

متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای  پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود نمایید 

تعداد اسلاید : 27
فرمت: پاورپوینت با قابلیت ویرایش

 

فروشگاه ما زیر مجموعه سایت filesell می باشد  که  دارای نماد اعتماد الکترونیکی  دو ستاره  وثبت شده در سامانه ساماندهی می باشد ( از بخش پیوندها قابل بررسی می باشد) بنابراین میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید با درگاه های امن بانکی  نمایید

در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی ویا ایمیل سایت (بخش تماس با ما) مشکل خود را اعلام بفرمایید

در صورت نارضایتی ازفایل میتوانید مبلغ خود را پس بگیرید

با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط برخی از بانکها در خریدهایی با مبالغ کمتر از 5000 تومان مانند بانک ملی و ...،خواهشمند است جهت انجام این قبیل خریدها از کارتهای سایر بانکهای بدون محدودیت مبلغ استفاده فرمایید

امکان 10 بار دانلود با یک پرداخت در 5 روز اینده وجود دارد

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mosharekate-karkonan-_1831654_9250.zip2.7 MB





پاورپوینت ايمني و بهداشت محيط كار

پاورپوینت ايمني و بهداشت محيط كار مقدمه تحقق اهداف سازمان در حوزه رقابت پذيري پرداختن به موضوعات بهداشت ( health ) و ايمني ( safety )را به يكي از اولويتهاي سازمانها در تجارت امروز تبديل نموده است     فاکتورهای رقابت پذیری سازمان ها عبارتند از : توجه به نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان بهبود فرآیندهای کاری در راستای تولید ، خدمات و عملیات بهره وری توجه به موضوعات زیست محیطی برای تحقق توسعه پایدا ر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت حفظ و نگهداری کارکنان

پاورپوینت حفظ و نگهداری کارکنان مدیریت حفظ و نگهداری منابع انسانی (کارکنان ) نگهداري منابع انساني مباني فكري و فلسفي و اصول نظام گرا براين اساس است كه انسان با همه جنبه هاي وجوديش در رابطه با كار و زندگي اجتماعي مورد مطالعه قرار گيرد، و آنگاه كه از امور مربوط به حفظ و نگهداري اين موجود متعالي و پايان ناپذير صحبت مي‌شود، بايد جنبه هاي گوناگون و پيچيده او شامل ويژگي هاي رفتاري ، منطقي، احساسي، عاطفي، غر يزي و ذاتي، اجتما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت فرآیند برنامه ریزی نیروی انسانی

پاورپوینت فرآیند برنامه ریزی نیروی انسانی               تعریف برنامه ریزی نیروی انسانی برنامه ریزی نیروی انسانی فرایندی است که به وسیلۀ آن سازمان معین می کند برای نیل به اهداف خود به چه تعداد کارمند با چه تخصص ها و مهارت هایی و برای چه مشاغلی و در چه زمانی نیاز دارد.  فرایندی است که به وسیلۀ آن نخست کم و کیف نیازهای سازمان به نیروی انسانی تجزیه و تحلیل می شودو سپس با اتخاذ سیاست ها و رویه های ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

پاورپوینت همراستایی قابلیت های مدیریت با استراتژی کسب و کار

پاورپوینت همراستایی قابلیت های مدیریت با استراتژی کسب و کار چكيده: منظور از ارزشيابي عملكرد، فرايندي است كه بوسيله آن كاركنان در فواصل معيني و بطور رسمي ، مورد ارزيابي قرار مي گيرند. شناخت كاركنان قوي و اعطاي پاداش به آنها و از اين طريق ، ايجاد انگيزه براي بهبود عملكرد آنان و ساير كاركنان ،از جمله علل اصلي ارزيابي عملكرد است. در گذشته ،مديران كلاسيك ارزيابي عملكرد را فقط به منظور كنترل كار كاركنان انجام ميدادند،در حالي كه امروز جنبه راهنمايي و ارشادي اي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
filesell